loading...
بارسلونا
admin narnia بازدید : 98 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)

مرتبط با :

مسئولان فدراسیون فوتبال کاتالونیا تصمیم به لغو اولین دور از سوپرکاپ کاتالونیا که قرار بود روز سه شنبه در ورزشگاه المپیک مونت جوئیک میان دو تیم بارسلونا و اسپانیول برگزار شود گرفتند.

این تصمیم پس از آن گرفته شد که تیم بارسا اعلام کرد که با تیم پایه ای اش در این بازی حضور خواهد یافت. سران باشگاه بارسلونا با اشاره به برنامه های فشرده ای که برای پیش فصل تدوین کرده اند و نگرانی از مصدومیت احتمالی بازیکنانشان، اعلام کردند که با تیم پایه ای در این بازی حضور می یابند و ازهمین رو سران اسپانیول هم که تصمیم داشتند تا با تیمی تراز اول بازی کنند، تمایل چندانی به برگزاری این بازی نشان ندادند تا این بازی لغو شود.

به علاوه فدراسیون فوتبال کاتالونیا اعلام کرد که علاوه بر سوپرکاپ کاتالونیا، بازی کوپا کاتالونیا هم به همین دلیل لغو خواهد شد. انتظار می رود که مسئولان فدراسیون فوتبال کاتالونیا، باشگاه بارسلونا و باشگاه اسپانیول روز دوشنبه در کنفرانسی خبری شرکت کنند.

Deulofeu; Marc Bartra - FC Barcelona

admin narnia بازدید : 51 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)

مرتبط با :

 آلخاندرو سابه یا، سرمربی تیم ملی آرژانتین در صحبتهایی اعلام کرده که لیونل مسی از وقتی که بازوبند کاپیتانی تیم ملی کشورش را بر بازو بسته، مبدل به بازیکن بهتری شده است

این ستاره آرژانتینی یکی از مدعیان اصلی فتح توپ طلای سال 2012 است. او که در سه سال گذشته توپ طلا را به خود اختصاص داده بود ، در فصل 2-2011، برای بارسا 50 گل در لالیگا زد و تعداد گلهایش درتمامی تورنمنت های باشگاهی به عدد 73 رسید.

الان سرمربی البی سلسته در صحبتهایی اعلام کرده که کاپیتانی تیمش به مسی کمک کرده تا بازیکن بهتری شود؛ این درحالی است که مسئولیت بیشتری را نیز به دوش می کشد.


سابه یا درادامه به این نکته اشاره کرد که کاپیتان تیمش درک خوبی از سایر مهاجمان آلبی سلسته دارد:« مسی و سرخیو آگوئرو بدون هیچ شکی درک خوبی از هم دارند و مسی درکنار گونسالو ایگواین هم خیلی خوب بازی می کند. زمانی که بازیکنانی با این توانایی ها داری، باید سعی کنی تا ثبات را به تیمت بیاوری. مسی همیشه کنار ایگواین یا آگوئرو و یادرکنار هردوی این مهاجمان بازی کرده است.»
مربی 57 ساله تیم ملی آرژانتین به فاکس سپورتس گفت:« از زمانی که بازوبند کاپیتانی به مسی داده شده، او خوشحال است و به نظر من عملکرد خوبی هم داشته. به نظر من او مبدل به بازیکن بهتری شده؛ مسی با بازوبند کاپیتانی به بلوغ بیشتری رسیده  و خوشحال تر است. بار توقعات تیم، تا پیش از این هم برروی دوش او بود ولی الان با کاپیتانی او، اوضاع بهتر هم شده است.»

admin narnia بازدید : 58 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)
مرتبط با :

خوان کویه ت، مشاور باشگاه اسپانیول ،نارضایتی اش را از تصمیم سران باشگاه بارسلونا برای حضور تیم پایه ای شان در دیدار سوپرکاپ کاتالونیا ابراز کرده و به این نکته اشاره کرده که این به نوعی بی احترامی به فوتبال کاتالونیا و باشگاه اسپانیول است.

بعد از تصمیم سران باشگاه بارسلونا برای به میدان فرستادن تیم بارسلونای بی در دیدارهای کوپا کاتالونیا و سوپرکاپ کاتالونیا، مسئولان فدراسیون فوتبال کاتالونیا، تصمیم به لغو این بازیها گرفتند والان کویه ت، یکی از مقامات ارشد اسپانیول دراین باره گفته:« ما از اینکه تنها چند روز قبل از برگزاری این بازی (که قرار بود در روز 31 جولای برگزار شود)،چنین تصمیمی گرفته شده، واقعا تعجب کرده ایم.اگر زودتر خبردار می شدیم، می توانستیم برای این تاریخ، بازی دوستانه دیگری را در نظر بگیریم. »


کویه ت درمورد تصمیم باشگاه بارسلونا برای حضور تیم پایه ای در این بازیها گفت:« من واقعا از این بابت تعجب کردم. ولی به آن کوچکترین اهمیتی ندادم؛ چون تیم اسپانیول با تیم پایه ای هیچ باشگاهی دیدار نخواهد کرد. تیم اصلی ما باید مقابل یک تیم اصلی دیگر قرار بگیرد.»
کویه ت در ادامه این پیغام گفته:« ما نسبت به فوتبال کاتالان تعهدی 100% را احساس می کنیم و همیشه این توجه مان را نشان داده ایم ولی شاید سایرین این طور نباشند. آنها با تلاش و تعهد کمتری کار می کنند و کسی این را زیر سوال نمی برد. ما درکمال خونسردی کارمان را دنبال می کنیم.»

کویه ت همچنین به این نکته اشاره کرد که در روز سه شنبه پیش رو که قرار بود دیدار سوپرکاپ کاتالونیا برگزار شود، این تیم به مصاف خینماستیک تارراگونا خواهد رفت .

Mix Barcelona-Espanyol


 

admin narnia بازدید : 71 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)

مرتبط با :

 لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا نامش رادر لیست 22 نفره کاروان بارسلونا برای دیدار دوستانه با تیم اتلتیک کلاب راخا می بیند.

این دیدار امشب در مراکش برگزار خواهد شد.

این درحالی است که مسی به دلیل مصدومیت در اولین دیدار دوستانه بارسا در هامبورگ که با برد 1-2 تیم کاتالان همراه بود غایب بود و تنها در روز 5شنبه تمرین کرده است.

او یکی از 9 بازیکن تیم اصلی است که روز شنبه به مراکش سفر خواهد کرد و در این سفر13 بازیکن تیم پایه ای بارسا هم کاروان آبی اناری ها را همراهی خواهند کرد.

داوید ویا و کارلس پویول در این سفر غایب خواهند بود و مشخص نیست که این دو بازیکن چه زمانی به میادین چمن بازخواهند گشت.

اولین دیدار رسمی بارسلونا در فصل جدید در روز 18 آگوست برگزار خواهد شد و قبل از آن بارسلونا با اسپانیول، پاری سن ژرمن، منچستریونایتد و دینامو بخارست بازی خواهد کرد

Messi, pujant a l'avió / FOTO: MIGUEL RUIZ-FCB

admin narnia بازدید : 59 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)

خوسه مانوئل پینتو، دروازه بان دوم باشگاه بارسلونا بعید می داند که ایکر کاسیاس، دروازه بان تیم ملی اسپانیا و باشگاه رئال مادرید ، توپ طلای 2012 را کسب کند.

بعد از قهرمانی تیم ملی اسپانیا در رقابتهای یورو2012، خیلی ها کاسیاس را نامزد اصلی کسب توپ طلا می دانند . چرا که او در طول این تورنمنت تنها یک بار گلی را دریافت کرد و با درخشش در جریان رقابتهای لالیگا هم به رئال کمک زیادی در کسب عنوان قهرمانی نمود.

پینتو خوشحال می شود که یک دروازه بان به توپ طلا برسد ولی معتقد است که سه بازیکن بارسا در جایگاه بهتری برای کسب این جایزه هستند.

admin narnia بازدید : 532 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)




بله این همان کسی است که وقتی گل می زند قدرت و ران پای خودش را نشان می دهد  , اما پاهایش در مقابل شاه لئو ناتوان هستند و بی اختیار در مقابل او زانو می زند , به دست پناه می برد اما باز هم بی فایده است , به او التماس می کند که او را از این چیزی که هست حقیر تر نکند.



تفاوت را احساس کنید... یکی بعد از گل از خدایش تشکر میکند و دیگری از ماهیچه پایش...




بدون شرح.....


خلاصه اینکه ، این است عظمت شاه لئو , بی اختیار همه در مقابل او زانو میزنند و او را ستایش می کنند .


admin narnia بازدید : 80 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)

مرتبط با :

 بارسلونا اعلام کرد که خاویر ماسچرانو تا سال 2016 با آنها قرارداد امضا کرده است.

این بازیکن چندپسته آرژانتینی که می‌تواند در خط میانی و دفاعی بازی کند از زمانی که با قیمت 22 میلیون یورو از لیورپول به بارسلونا منتقل شد تبدیل به بازیکنی کلیدی برای باشگاه کاتالان شده.

قرارداد او پیش‌تر تا سال 2014 بود اما او اکنون خود را برای بلندمدت متعهد به بارسا کرده است.

مبلغ بازخرید او هم 100 میلیون یورو تعیین شده.

این بازیکن 28 ساله 97 بازی برای بارسا انجام داده و گلی هم نزده.

Mascherano al Mundial de Clubs / FOTO: ARXIU FCB

admin narnia بازدید : 121 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)

مرتبط با :

جورجیو کیه‌لینی، مدافع یوونتوس گفته رویایش این است که در فینال لیگ قهرمانان با بارسلونا بازی کند و لیونل مسی را مهار کند.

یوونتوس پس از دو سال به این رقابت‌ها بازگشته و ملی‌پوش ایتالیایی می‌گوید: «رویای من حضور فینال لیگ قهرمانان و بازی مقابل مسی است.»

او البته فعلا دغدغه دیگری دارد، این که بتواند سریع‌تر از کشیدگی عضله ساق پا رهایی یابد. او در فینال یورو 2012 مقابل اسپانیا دچار این آسیب شد و به همین دلیل سوپرجام ایتالیا را از دست می‌دهد. این بازی در 11 آگوست (21 مرداد) در پکن برگزار می‌شود و کیه‌لینی می‌گوید: «خوشحالم که فوتبال ایتالیا طرفداران بسیاری در آسیا دارد. بی‌تردید دو کشور منافع مشترکی دارند و مربی بزرگی مانند مارچلو لیپی در چین کار می‌کند.»

admin narnia بازدید : 104 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)

مرتبط با :

جرارد پیکه، مدافع بارسا، از هم تیمی اش، مسی، به عنوان یکی از مدعیان اصلی کسب توپ طلای امسال یاد کرد.

ستاره آرژانتینی بارسا برای کسب چهارمین توپ طلای پیاپی اش رقابت سختی با رونالدو، اینیستا، کاسیاس و ژاوی دارد اما پیکه معتقد است مسی در حال حاضر بهترین فوتبالیست دنیاست.

او در گفتگو با تن سنت اسپورت گفت:" امسال پیش بینی برنده توپ دشوار است اما به نظر من، مسی بهترین بازیکن دنیاست."

این مدافع ملی پوش اسپانیایی همچنین در مورد اهداف بارسا در فصل جدید صحبت کرد و تاکید کرد که اولویت اصلی آبی و اناری ها، علی رغم تغییر مربی، کسب جام های مختلف در عین ارائه بازی هایی جذاب است.

" بی تردید، هدف بارسا کسب جام های جدید است. ما برای پیروزی در هر دیدار تلاش می کنیم و قصد داریم بازی های زیبایی به نمایش بگذاریم.

تیتو که در چند سال اخیر به عنوان کمک مربی در کنار ما بوده، با همین فلسفه تیم را هدایت خواهد کرد."

بارسا فردا در دیداری دوستانه به مصاف تیم راخا کلاب اتلتیک خواهد رفت.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    PAGE RANK
    امار
    پرچم
    تبادل لینک هوشمند
    تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان دانلود برنامه و نرم افزار روز وآدرس http://newbarcelona.rozfa.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

    همکاری در نویسندگی

    لباس تیم

    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 92
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 31
  • بازدید کلی : 8,574
  • کدهای اختصاصی
    سرود رسمی باشگاه

    .......................................
    Cant del Barça
    Tot el camp
    és un clam
    som la gent blaugrana
    tant se val d'on venim
    si del sud o del nord
    ara estem d'acord
    estem d'acord
    una bandera ens agermana
    Blaugrana al vent
    un crit valent
    tenim un nom que el sap tothom
    BARÇA, BARÇA, BARÇA
    Jugadors
    seguidors
    tots units fem força
    són molts anys plens d'afanys
    són molts gols que hem cridat
    i s'ha demostrat, s'ha demostrat
    que mai ningú no ens podrà tòrcer
    Blaugrana al vent
    un crit valent
    tenim un nom que el sap tothom
    BARÇA, BARÇA, BARÇA
    ...................................
    همه استادیوم همزمان فریاد میزنند
    ما هواداران آبی و شرابی ها هستیم
    فرقی نمیکند اهل کجا باشیم
    جنوبی باشیم یا شمالی
    اکنون ما همه موافقیم ،همه موافقیم
    که یک پرچم ما را در برادری متحد میکند
    {پرچم}ابی و شرابی در باد در اهتزاز است
    یک دلاور فریاد میزند
    ما نامی داریم که همه انرا میشناسند
    بارسا،بارسا،بارسا
    .
    بازیکنان ،هواداران
    اگر متحد باشیم قدرتمندیم
    ما سالها سختکوشانه کار کردیم
    گلهای بسیاری زدیم
    و ما نشان داده ایم ،نشان داده ایم
    که هیچکس هیچگاه نمیتواند ما را بشکند
    {پرچم}ابی و شرابی در باد در اهتزاز است
    یک دلاور فریاد میزند
    ما نامی داریم که همه انرا میشناسند
    بارسا،بارسا،بارسا
    .......................................