loading...
بارسلونا
admin narnia بازدید : 38 پنجشنبه 12 مرداد 1391 نظرات (0)

مرتبط با :

این طور به نظر می رسد که کارلس پویول کاپیتان بارسلونا کاملا از بند مصدومیتی که در اواخر فصل گذشته گریبانگیر او شده بود، رها شده و الان آماده است تا دوباره برای بارسا به میدان برود.

کاپیتان بارسلونا در روز 12 ماه می دچار مصدومیتی از ناحیه زانوی راست شده بود. بعد از آن او مورد عمل آرتروسکوپی قرار گرفت و پیش بینی شد که برای دو ماه از میادین ورزشی به دور خواهد بود و از همین رو کاپیتان پویول شانس حضور در رقابتهای یورو2012 را نیز از دست داد.

پویول از هفته پیش ، تمریناتش با سایر بازیکنان بارسلونا را شروع کرد و روز دوشنبه تستهای پزشکی را با سایر بازیکنان ملی پوش اسپانیایی پشت سرگذاشت. نتایج این تستها حکایت از آن دارد که پویول کاملا از بند مصدومیت رها شده و از همین رو می تواند در بازی دوستانه بعدی بارسا که شنبه، 4 آگوست مقابل پاری سن ژرمن برگزار شود، به میدان برود.

Puyol, durant la revisió mèdica. FOTO: MIGUEL RUIZ-FCB.

admin narnia بازدید : 199 پنجشنبه 12 مرداد 1391 نظرات (0)

مرتبط با :

سران باشگاه بارسلونا اعلام کردند که در سوپرکاپ کاتالونیا در روز 26 سپتامبر مقابل اسپانیول قرار خواهند گرفت.

پیش از این قرار بود که این دوتیم کاتالان در روز 31 جولای سوپرکاپ کاتالونیا را برگزار کنند ولی آبی اناری ها تصمیم گرفتند تا به خاطر نگرانی از احتمال مصدومیت بازیکنانشان، تیم پایه ای شان را به مصاف اسپانیول بفرستند و همین وضوع سبب شد تا این بازی لغو شود و یوان کویه، مدیر اجرایی اسپانیول، بارسا را به بی احترامی به اسپانیول متهم نمود.

الان سران بارسا اعلام کردند که پیشنهاد فدراسیون فوتبال کاتالونیا برای برگزاری این بازی، در تاریخی دیگر را پذیرفته اند.

بدین ترتیب سوپرکاپ کاتالونیا سه روز قبل از بازی بارسا مقابل سویا در رقابتهای لالیگا که چهارمین بازی آنها در این فصل است برگزار خواهد شد.در بیانیه منتشره از سوی باشگاه بارسلونا می خوانیم:« سران باشگاه بارسلونا همیشه از فدراسیون فوتبال کاتالونیا ،فوتبال کاتالونیا و ورزشهای کاتالونیا، حمایت کرده اند. سران باشگاه در گذشته هم از کاتالونیا حمایت کرده؛ مثل مسابقه ماراتون برای مبارزه با فقر یا اخیرا توافق برای اهدای عواید ناشی از برخی از مسابقات برای مسائل خیریه . ما احساس تعهد می کنیم تا به این حمایت ادامه دهیم. سران باشگاه بارسلونا، پیشنهاد فدراسیون فوتبال کاتالونیا برای برگزاری سوپرکاپ کاتالونیا در روز 26 سپتامبر را پذیرفتند. مربیان بارسلونا هم تلاششان را به کار خواهند گرفت تا بهترین تیم ممکن را روانه این دیدار کنند.»

Comunicat FC Barcelona

admin narnia بازدید : 60 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)

مرتبط با :

 بحث بر سر اینکه کریس رونالدو بازیکن بهتری است یا لیونل مسی، تمامی ندارد.

این دو ستاره به زودی بار دیگر در لالیگا به میدان خواهند رفت تا با نمایش های شان، شانس شان را برای کسب توپ طلای امسال افزایش دهند.

اما در آخرین اظهار نظر در این مورد، آلفیو باسیله، سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین، مقایسه این دو بازیکن را غیرمنصفانه دانست.

" نمی توان مسی را با بازیکن دیگری مقایسه کرد. کریس رونالدو در مقیاس انسانی بازیکن بزرگی است اما مسی یک مریخی است."

admin narnia بازدید : 53 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)

مرتبط با :

ویکتور والدس، سرخیو بوسکتس، جرارد پیکه، سسک فابرگاس، آندرس اینیستا و ژاوی، ستاره های ملی پوش اسپانیایی بارسا، با پایان تعطیلات تابستانی که با پایان رقابت های یورو 2012 آغاز شده بود، به تمرینات آبی و اناری ها  برگشتند.

این 7 بازیکن صبح امروز در مرکز درمانی سیوتات اسپورتیوا تحت معاینات پزشکی قرار گرفتند و آزمایشات مختلفی را پشت سر گذاشتند.

کارلوس پویول نیز تحت معاینه قرار گرفت؛ هرچند او از هفته گذشته و با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت عمل زانویش به تمرینات بازگشته بود.
این هفته بازیکن در تمرینات عصر امروز همراه با سایر هم تیمی های شان تمرین خواهند کرد. بازیکنان بارسا که برای دیدار با راجا کازابلانکا راهی مراکش شده بودند، روز گذشته تمرین نکردند.

تنها بازیکنان بارسا که در حال حاضر در تمرینات بارسا حضور ندارند، جوردی آلبا، مارتین مونتویا و کریستین تیو هستند که همراه با تیم المپیک اسپانیا در لندن حضور دارند.

Barcelona training
admin narnia بازدید : 52 سه شنبه 10 مرداد 1391 نظرات (0)

مرتبط با :

جوزپ بلاتر، رئیس فیفا در صحبتهایی اعلام کرده که فوتبالیست ها باید از لیونل مسی، به خاطر تصمیمش برای حضور در تیم المپیک آرژانتین در بازیهای المپیک پکن با وجود نظر مخالف بارسلونا، الگو بگیرند.

بلاتر در گفتگو با رسانه های لندن 2012 به این نکته اشاره کرد که این بازیکنان هستند که باید تصمیمشان را درمورد حضور یا عدم حضور در بازیهای المپیک بگیرند؛ بدون در نظر داشتن آنچه باشگاه ها یا مدیربرنامه هایشان می گویند.بلاتر دراین باره گفت:« بازیکنان باید همان کاری را که مسی در پکن و در سال 2008 انجام داد، انجام دهند. اودر روی سران بارسلونا ایستاد و در نهایت هم توانست کاری کند که سران بارسابه او اجازه دهند تا در بازیها حضور بیابد. مسی مدال طلا را برد و قهرمان شد.»

بلاتر به این نکته اشاره کرد که موضع فیفا این است که تمام بازیکنان زیر 23 سال باید برای شرکت در بازیهای المپیک، از سوی تیمهای باشگاهی شان ازاد شوند.او دراین باره گفت:« بازیهای المپیک، اتفاق ویژه ای برای فوتبال است. حیف است که بازیکنان فوتبال در کنار سایر ورزشکاران به دهکده المپیک نمی آیند. چون این بازیها در شهرهای دیگر دنبال می شود: کاونتری، نیوکاسل، منچستر، کاردیف و گلاسکو. ولی نتایج بازیهای فوتبال روحیه المپیکی خوبی به سایر ورزشکاران کشورهایشان می دهد.»بلاتر مثال دیگری هم زد:« یورگن کلینزمن، بازیکن و مربی سابق تیم ملی آلمان هم در کتابش به این نکته اشاره کرده که او قهرمانی در دنیا، قهرمانی در اروپا و مدال برنز المپیک را در افتخاراتش می بیند و البته مدال المپیک را، بهترین یادگاری دوران ورزشی اش می داند.»

بلاتر روز یکشنبه بازیهای فوتبالی که در شهر کاونتری برگزار شد را تماشاکرد و اعلام نمود که به شدت تحت تاثیر رقابتهای المپیک لندن است:« بازیهای لندن 2012 فوق العاده بودند و هواداران هم به خوبی از این رقابتها استقبال کرده اند.»

Sepp Blatter

admin narnia بازدید : 74 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)

اف سی بارسلونا باشگاه رجا اتلتیک را در دومین بازی پیش فصل خود با گل های مسی(3)، الکسیس(2)، آلوز، سرجیو گومز و دلوفئو شکست داد.

تیم تیتو ویلانوا آتش بازی را شروع کرد. مسی (3)، الکسیس (2)، دنی آلوز، سرجیو گومز و دلوفئو همگی برای بارسا گلزنی کردند. تمامی 21 بازیکن تیتو فرصت حضور در زمین را یافتند و فقط پینتو 90 دقیقه کامل را بازی کرد. اکنون تیم فقط یک هفته برای بازی دوستانه بعدی فرصت دارد که این مسابقه دوستانه مقابل پاریسن ژرمن خواهد بود.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


تسلط کامل

اف سی بارسلونا کنترل کامل بازی را از ابتدا در دست داشت. کاتالان ها تیم رجا اتلتیک را خیلی زود مجبور به عقب نشینی تا نیمه زمین خود کردند و این تیم به زودی از دفاع کردن در برابر حمله های همه جانبه بارسا دست برداشت. رجا در دقایقی توانست خودی نشان دهد، اما نتوانست در برابر اولین گل بارسا مقاومت کند، الکسیس بارسا را با پاس گل دنی آلوز پیش انداخت.

0-5 در نیمه اول

بعد از گل اول بارسا، تیم موروکانی تصمیم به جبران و رسیدن به نتیجه مساوی گرفت، اما بارسا تمام موقعیت های حمله تیم رجا را خنثی کرد. پیش از سوت پایان نیمه اول، بارسا 4 گل را در 11 دقیقه به ثمر رساند، سهم مسی در این نیمه 3 گل بود. این بازیکن آرژانتینی گل های دوم، سوم و پنجم را پیش از سوت داور و پایان 45 دقیقه اول به ثمر رساند.

در این بازی که مسی و آفلای هردو در زمین حضور داشتند، بازیکن شیلیایی بارسا گل چهارم را به ثمر رساند. این سه مهاجم بسیار خوب و هماهنگ کار کردند، به طوری که مدافعان رجا هر بار که تیم تصمیم به گلزنی می گرفت، مغلوب می شدند. بارسا نیمه اول را با نتیجه 5-0 با پایان رساند.

سه گل در نیمه دوم

نیمه دوم بدون هیچ تعویضی توسط تیتو، همانگونه که نیمه اول به پایان رسید، با مسی که در پیش فصل هت تریک کرد، به عنوان یک نیروی محرک برای تیم آغاز شد. این بازیکن آرژانتینی دو موقعیت مسلم گلزنی داشت، اما توسط دروازبان ال هد و بازیکنان مهار شد. و یک خطا روی الکسیس در محوطه جریمه انجام شد که آلوز توانست از روی نقطه پنالتی نتیجه را 6-0 کند.

در آخرین لحظات بازی، بعد از اینکه تیتو تقریبا کل تیم را به جز پینتو تعویض کرد، سرجیو گومز و دلوفئو عملکرد عالی تیم را با 2 گل دیگر تکمیل کردند.

admin narnia بازدید : 63 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)

تبط با :

روز پنجشنبه بازیکنانی نظیر والدس، پیکه، بوسکتس، چابی، اینیستا، سسک و پدرو به شهرک ورزشی خوان گامپر بازمی‌گردند

تیم فوتبال بارسلونا تمرین روز دوشنبه خود را با تمامی بازیکنان خود از جمله بازیکنان حاضر در رقابت‌های یورو 2012 که با اسپانیا به مقام قهرمانی رسیدند برگزار خواهد کرد. پ
س از گذراندن تعطیلات تابستانی، روز پنجشنبه بازیکنانی نظیر والدس، پیکه، بوسکتس، چابی، اینیستا، سسک و پدرو به شهرک ورزشی خوان گامپر بازمی‌گردند و پس از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی، تمرینات خود را با سایر هم تیمی‌هایشان آغاز می‌کنند.
 دوشنبه صبح کارلس پویول کاپیتان بارسا که دوران پایانی مصدومیت زانویش را می‌گذراند نیز در تست‌ها شرکت می‌کند تا میزان آمادگی‌ و توانایی‌اش برای شرکت در تمرینات گروهی مشخص شود.
 تنها غایبان جلسه تمرینی فردا آلبا، مونتویا و تیو هستند که هر سه به همراه تیم المپیک اسپانیا در لندن حضور دارند. کاتالان‌ها پس از بازی در مراکش و یک روز استراحت، از دوشنبه آماده‌سازی برای بازی روز شنبه مقابل پی اس جی در پارک‌دوپرانس را آغاز می‌کنند.
admin narnia بازدید : 42 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)

مرتبط با : -رود گولیت، اسطوره هلندی دنیای فوتبال که یکی از ستاره های میلان در دهه 90 بود که موفق شدند دست به کاری بزرگ بزنند و از عنوان قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا را دفاع کنند ,در صحبتهایی درمورد روسونری صحبت کرده است.
گولیت طی سال های 1989 و 1990 موفق شد تا دو بار پیاپی لیگ قهرمانان اروپا را با باشگاه میلان ایتالیا فتح کند و حال بر این باور است که بارسلونا نخست باید دست آورد 22 سال پیش میلان را تکرار کند.
به نقل از AC-Milan.IR-نخستین پایگاه اختصاصی اخبار میلان ایتالیا در ایران,این اسطوره هلندی به خبرنگاران گفت: "ما موفق به دفاع از عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شدیم ,کاری که حتی بارسا فعلی نیز نتوانست آن را به سرانجام برساند.اما هیچ شکی وجود ندارد که بارسلونا بهترین تیم حال حاضر است و بازی های زیبایی ارائه می دهد"
این بارسلونا همان تیمی است که مسی در آن موفق شده است سه بار به عنوان بهترین بازیکن سال شناخته شود و بارسا از این حیث این موضوع را به رخ حریفان می کشد اما این اسطوره هلندی بر این باور است که مقایسه مسی و مارادونا بی معنی است.
گولیت ادامه داد:" به نظر من مارادونا بهترین است.من هرگز نتوانستم برابر پله بازی کرده و یا بازی او را مشاهده کنم. اما برابر دیگو مارادونا بازی کرده ام و او بزرگترین بازیکن بود.در حال حاضر مسی و کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین بازیکنان جهان هستند"
از سوی دیگر در بارسلونا علاوه بر مسی بازیکنان ملی پوشی چون آندرس اینیستا,ژاوی,جرارد پیکه و داوید ویا حضور دارند.

گولیت دراین باره ادامه داد:" اکثرا فکر می کنند تیمی نتوانسته در عرصه ملی، طوری که برزیل  1970  در جام جهانی بازی می کرد ، بازی کند.اما در حال حاضر اسپانیا در حال انجام کارهای بزرگی است که می تواند تاریخ ساز شود"
در حالی که بارسلونا سیستم آکادمی بسیار قدرتمندی دارد ،رود گولیت  از شرایط باشگاه های آژاکس و پی اس وی آیندهوون هلند افسوس می خورد:"باشگاه هایی چون آژاکس و آیندهوون در عذاب هستند ، چرا که آنها بهترین استعدادهای خود را بسیار زود به دلیل دریافت مبالغ سنگین از تیمهای انگلیسی ,اسپانیایی و ایتالیایی از دست می دهند و و از این حیث ممکن است بازیکنان در حال ظهور انتخاب های نادرستی داشته باشند که دوران حرفه ای او تحت تاثیر قرار گیرد.پول یک مسئله یا مشکل نیست اما باشگاه ها بیش از در آمد خود صرف هزینه های سنگینی می کنند که در نهایت بدهی های عظیمی را شامل می شود.یوفا سخت بر روی قانون فیرپلی مالی در تلاش است اما بگذارید زمانی که این قانون اجرا شود شرایط را بررسی کنیم"
South Africa coach Pitso Mosimane and Ruud Gullit
admin narnia بازدید : 48 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)

مرتبط با :

 تیتو ویلانووا، سرمربی بارسا، پس از پیروزی 8-0 تیمش مقابل راجا کازابلانکای مراکش، لیونل مسی، ستاره آرژانتینی تیمش را مورد ستایش قرار داد.

مسی که به دلیل مصدومیت در دیدار سه شنبه گذشته مقابل هامبورگ به میدان نرفت، شب گذشته در اولین حضورش در دیدارهای پیش فصل بارسا هت تریک کرد.

ویلانووا به خبرنگاران گفت:" وقتی بهترین بازیکن دنیا را در اختیار دارید، با این قدرت گلزنی، او می تواند سرنوشت ساز شود و این اتفاق بار دیگر رخ داد.

این بازی برای رسیدن به هماهنگی و ریتم مورد نظر خوب بود زیرا مقابل تیمی بازی کردیم که ما را مجبور به دویدن می کرد.

داوید ویا بعد از مصدومیت در رقابت های جام باشگاه های جهان هنوز برای آبی و اناری ها به میدان نرفته و ویلانووا اعلام کرد که از زمان بازگشت این مهاجم باتجربه به میادین مطلع نیست.بازیکنان تیم جوانان؟ آنها همیشه خوب بازی می کنند. همه امشب در سطح بالایی بازی کردند."

" ما در مورد یک مصدومیت شدید صحبت می کنیم که برای بهبودی به زمان زیادی نیاز دارد. وقتی او در شرایط خوبی قرار بگیرد، از بازگشت او خوشحال خواهیم شد.

او در طول ماه گذشته گام بلندی به سوی بهبودی برداشت."

سرمربی کاتالان ها همچنین در مورد جنجال های به وجود آمده در مورد لغو دیدار سوپرکاپ کاتالونیا گفت:" می فهمم همه نمی توانند خوشحال باشند. اما خوشحالم که بعضی ها ما را درک می کنند زیرا این تنها هفته ای است که همه بازیکنان ما در کنار هم تمرین می کنند.

ما بعد از این هفته، دو دیدار در پیش داریم و بعد از بازیکنان به اردوی تیم های ملی شان می روند. من نگرانی ام را با باشگاه در میان گذاشتم و آنها تصمیم گرفتند که تیم دوم باشگاه در این رقابت به میدان برود." Tito Vilanova, Barcelona

admin narnia بازدید : 47 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)

مرتبط با :

آلفیو باسیله، سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین، با ستایش از لیونل مسی، او را بازیکنی از سیاره ای دیگر توصیف کرد.

باسیله معتقد است کریس رونالدو در اندازه های خود بازیکن فوق العاده ای است اما  اعلام کرد که مسی در سطحی متفاوت بازی می کند و این دو بازیکن را غیرقابل مقایسه می داند.

او در گفتگو با رادیو 9 گفت:" نمی توان کسی را با مسی مقایسه کرد. کریس رونالدو در ابعاد انسانی بازیکن فوق العاده ای است اما مسی یک مریخی است. حرکات پا به توپ او حتی از دویدن بدون توپش سریع تر است.

مثل این است که او دوو میدانی کار می کند. تقریبا کاری که او انجام می دهد، غیرممکن است. او دائما در حال بهتر شدن و پیشرفت کردن است."

باسیله در مورد اینکه از بین مارادونا و پله کدامیک بازیکن بهتری بودند، گفت:" پله یک هیولای واقعی بود و فیزیک فوق العاده ای داشت.

مارادونا نیز نابغه بود و در فضاهای بسته بهتر کار می کرد. مارادونا رهبر تیم بود در حالی که پله بازیکنی بود که انفرادی کار می کرد."

2012-07-28 OTRO PARTIDO 12-Optimized

admin narnia بازدید : 42 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)

مرتبط با :

 لیونل مسی، بدون شک، بهترین بازیکن بارسلونا در دیدار دوستانه دیشب مقابل راخای مراکش بود و با هت تریکی تماشایی تقشی تاثیر گذار در برد قاطعانه 0-8 بارسا داشت.

درپایان این دیدار،مسی به خبرنگاران گفت:« خیلی خوب است که امسال می توانم به طور کامل در اردوی پیش فصل حضور یابم. فکر می کنم که همه چیز خوب پیش خواهد رفت.»

این درحالی است که در سالهای اخیر مسی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی کشورش، دیرتر از سایر بازیکنان تمرینات پیش فصلش را با بارسا آغاز می کرد ولی امسال از ابتدا ، همراه با سایر هم تیمی هایش اردوی فصل جدید را آغاز کرد.

ستاره آرژانتینی به علاوه درمورد رابطه اش در درون زمین چمن با الکسیس سانچس گفت:« من و الکسیس در زمین با هم جور شده ایم. فصل گذشته او با بدشانسی تمام مصدومیت های متعددی داشت . ولی الکسیس بازیکن مهمی برای بارسا خواهد بود.»مسی درادامه صحبتهایش گفت:« ما اندکی خستگی را لمس می کردیم. این خستگی اندکی کار را برای ما سخت کرده بود. ولی در این برهه زمانی، این کاملا طبیعی به نظر می رسد. ما خوب تمرین می کنیم و از نظر فیزیکی شرایط بهتری داریم. »

او ادامه داد:« شیوه تمرین کردن تیم ما همان شیوه همیشگی است. با همان افراد قبل کار می کنیم و تغییر خاصی نداریم. من در تیم تیتو حالم خوب است و به شدت تلاش می کنیم تا بتوانیم با آمادگی تمام در بازیهای مهم پیش فصل حضور بیابیم.»

مسی ادامه داد:« مدتها بود که اینقدر استراحت نکرده بودم و الان حالم خوب است. قبل از آغاز تعطیلات خسته بودم و داشتم می مردم. الان در اردوی پیش فصل هستیم و خستگی مان طبیعی است.»

Lionel Messi - Barcelona (Tanja - Tanger)

admin narnia بازدید : 35 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)

مرتبط با :

 بارسلونا دیشب در دومین دیدار دوستانه اش در اردوی پیش فصل، در مراکش مقابل تیم راخا قرار گرفت. در این بازی دوستانه، مسی ستاره بارسا بود و در اولین بازی اش در پیش فصل، هت تریکی تماشایی را به اجرا گذاشت. الکسیس سانچس دو گل، دانی آلوس، سرخی گومز و دئولوفئو هم برای بارسا به گل رسیدند.

این تیم مراکشی حریف خوبی برای شاگردان تیتو نبود. جالب اینجاست که این تیم، تیمی بود که چند هفته پیش توانسته بود تا اتلتیک بیلبائو را شکست دهد.

تیتو 7 نفر از بازیکنان اصلی تیمش را به زمین فرستاده بود که در این میان نام مسی هم دیده می شد. او که به دلیل مصدومیت شانس حضور دراولین بازی دوستانه تیمش در تابستان مقابل هامبورگ را از دست داده بود، در این بازی فوق العاده بود. مسی فوتبال تهاجمی بارسلونا را در طول یک ساعتی که در زمین بود هدایت می کرد و همکاری مداوم او با آفلای و الکسیس در خط حمله، بسیار تماشایی بود.


تیتو نیم ساعت آخر را به بازیکنان تیم پایه ای اختصاص داد. آنهاهم مربی شان را ناامید نکردند و 2 گل به ثمر رساندند.
آفلای هم که از بازی کردن در مراکش ذوق زده بود، در گلزنی موفق نبود.

این بازی در ورزشگاه بزرگ تانگر در حضور 23 هزار تماشاگر برگزار شد. داور این بازی حسن کامرانی فر از ایران بود که یک کارت زرد را در دقیقه 31 به رافینیا نشان داد؛ دلیل آن خطا در میانه میدان بود

گلهای بازی: الکسیس سانچس (13)، مسی (34)، مسی (38)، الکسیس سانچس (40)، مسی (45)، دانی آولوس (57)، سرخی گومز (88)، دئوفولئو (90)

Raja Casablanca 0-8 FC Barcelona
admin narnia بازدید : 75 شنبه 07 مرداد 1391 نظرات (0)

Victor Valdes - Barcelona

ویکتور والدس، دروازه بان بارسلونا و سنگربان ذخیره تیم ملی اسپانیا، در صحبتهایی از جر و بحث های موجود میان بازیکنان رئال مادرید و بارسلوناگفته و درمورد نیمار و گواردیولا هم صحبت کرد

والدس در صحبتهایی به روزنامه ورزشی برزیلی لانس درمورد موفقیت تیم ملی اسپانیا که به دومین قهرمانی متوالی اش در اروپا دست یافت،به این نکته اشاره کرد که این موفقیت، نتیجه تلاشهای پایه ای نسلی از بازیکنانی است که دائما: «قوی و قوی تر می شوند.» البته والدس ترجیح می دهد که از «انقلاب» در تیم اسپانیا صحبت نکند.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    PAGE RANK
    امار
    پرچم
    تبادل لینک هوشمند
    تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان دانلود برنامه و نرم افزار روز وآدرس http://newbarcelona.rozfa.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

    همکاری در نویسندگی

    لباس تیم

    آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 92
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 46
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 32
  • بازدید کلی : 8,575
  • کدهای اختصاصی
    سرود رسمی باشگاه

    .......................................
    Cant del Barça
    Tot el camp
    és un clam
    som la gent blaugrana
    tant se val d'on venim
    si del sud o del nord
    ara estem d'acord
    estem d'acord
    una bandera ens agermana
    Blaugrana al vent
    un crit valent
    tenim un nom que el sap tothom
    BARÇA, BARÇA, BARÇA
    Jugadors
    seguidors
    tots units fem força
    són molts anys plens d'afanys
    són molts gols que hem cridat
    i s'ha demostrat, s'ha demostrat
    que mai ningú no ens podrà tòrcer
    Blaugrana al vent
    un crit valent
    tenim un nom que el sap tothom
    BARÇA, BARÇA, BARÇA
    ...................................
    همه استادیوم همزمان فریاد میزنند
    ما هواداران آبی و شرابی ها هستیم
    فرقی نمیکند اهل کجا باشیم
    جنوبی باشیم یا شمالی
    اکنون ما همه موافقیم ،همه موافقیم
    که یک پرچم ما را در برادری متحد میکند
    {پرچم}ابی و شرابی در باد در اهتزاز است
    یک دلاور فریاد میزند
    ما نامی داریم که همه انرا میشناسند
    بارسا،بارسا،بارسا
    .
    بازیکنان ،هواداران
    اگر متحد باشیم قدرتمندیم
    ما سالها سختکوشانه کار کردیم
    گلهای بسیاری زدیم
    و ما نشان داده ایم ،نشان داده ایم
    که هیچکس هیچگاه نمیتواند ما را بشکند
    {پرچم}ابی و شرابی در باد در اهتزاز است
    یک دلاور فریاد میزند
    ما نامی داریم که همه انرا میشناسند
    بارسا،بارسا،بارسا
    .......................................